موقع کار با ویندوز و به دلیل اجرای برخی برنامه ها و یا تنظیمات خود ویندوز ما شاهد اعلام ها و یا Notification هایی هستیم که میتونه برای ما مزاحم باشه.برای غیر فعال کردن این Notification ها با ITPRO همراه باشید.
با استفاده از کلید ترکیبی Win+R وارد محیط Run بشید و Regedit رو تایپ کنید تا به محیط Registry برید.سپس به مسیر زیر برید
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced
حالا در سمت راست یک DWORD بسازید
اسم اون رو EnableBalloonTips قرار بدید
حالا Value رو 0 قرار بدید
حالا یکبار سیستم رو ریست کنید تا تغییرات اعمال بشه . امیدورام که براتون مفید واقع شده باشه.
مزيتش مي تونه بهبود در سرعت كامپيوتر باشه،به هر حال براي لود كردن و نشان دادن اين پيغام ها پردازشي روي سيستم صورت ميگيره كه هر چند كوچك هم باشه ميتونه تاثير گذار باشه
مزیت این روش چیه؟؟؟ چه کمکی به ما می کنه؟؟؟