اخیرا یک مشکلی برام پیش بوده بود که نمیتونستم ماشین های مجازیم رو تو VMware Workstation اجرا کنم و خطای زیر رو دریافت میکردم:

وب سایت توسینسو

با فعال و غیرفعال کردن سرویس های VMware و چک کردن Event viewer باز هم مشکل حل نشد.زیاد سرچ کردم تا مشکل رو حل کنم اما در نهایت راه حل رو یافتم.برای حل این مشکل CMD یا Powershell رو با دسترسی ادمین باز کنید و دستور زیر رو وارد کنید:

net start vmx86

بعد از اینکه successfull داد میتونید VM هاتون رو بدون هیچ مشکلی اجرا کنید.اگه دوستان تجربیاتی در این زمینه دارن خوشحال میشم این نکته رو تکمیل ترش کنن.