اخیرا یک مشکلی برام پیش بوده بود که نمیتونستم ماشین های مجازیم رو تو VMware Workstation اجرا کنم و خطای زیر رو دریافت میکردم:
با فعال و غیرفعال کردن سرویس های VMware و چک کردن Event viewer باز هم مشکل حل نشد.زیاد سرچ کردم تا مشکل رو حل کنم اما در نهایت راه حل رو یافتم.برای حل این مشکل CMD یا Powershell رو با دسترسی ادمین باز کنید و دستور زیر رو وارد کنید:
net start vmx86
بعد از اینکه successfull داد میتونید VM هاتون رو بدون هیچ مشکلی اجرا کنید.اگه دوستان تجربیاتی در این زمینه دارن خوشحال میشم این نکته رو تکمیل ترش کنن.
بله
ممنون
لطفا سئوالتون رو در قالب پست جداگانه مطرح کنید. متشکرم
سلام خسته نباشید من با V Box ویندوز 7 رو نصب کردم
یه فایل ویدیو قفل شده با فرمت exe رو در ویندوز مجازی اجرا میکنم با ارور it is not support in vitrual machine مواجه میشم
لطفا راهنمایی کنید چطوری میتونم درست کنم این مشکلو
با تشکر