امیر حسین اردلان
مدرس دوره های گرافیکی ( بیشتر گرافیک سه بعدی )

آموزش ساخت متریال برای کاراکتر سه بعدی پیکسلی مانند ماینکرافت

آموزش ساخت متریال برای کاراکتر سه بعدی پیکسلی مانند ماینکرافت MineCraft | تکسچر سه بعدی 3D برای شخصیت استیو Steve و دیگر کاراکتر های پیکسلی مربعی | چگونه می توان شخصیت های مربعی را تشکیل داد ؟نرم افزار های مرتبط برای این کار کدام هستند ؟

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران

1- باید شکل را مدل کنیم

شما برای ساخت چنین چیزی برای تولید بازی با یونیتی تا تولید انیمیشن با تری دی مکس و... از این روش ها استفاده کنید.

در ابتدا نیاز به مدل کردن شکل مورد نظر است. مثلا اگر همان کاراکتر استیو مد نظر است؛ باید آنرا با یک نرم افزار سه بعدی مدل کنید. برای اینکار، می توانید از دوره آموزشی تری دی مکس استفاده کنید.

آموزش ساخت متریال برای کاراکتر سه بعدی پیکسلی مانند ماینکرافت

2- باید متریال مورد نظر را بسازیم.

پس از مدل کردن، باید تکسچر و متریال مورد نظر را بسازیم و با شکل خودمان تطبیق دهیم. برای تولید متریال و تکسچر های سه بعدی از نرم افزار ادوبی سابستنس نقاش سه بعدی استفاده می کنیم. شما می توانید دوره ادوبی سابستنس را بگذرانید. در این دوره، آموزش ساخت کاراکتر های پیکسلی و غیر پیکسلی (های و لو پلی) قرار دارد. امیدوارم از مطالب لذت برده باشید. ما را به دوستان خود معرفی کنید.


  • چگونه شخصیت استیو Steve ماینکرافت را بسازم ؟

    برای ساخت این شخصیت باید مواردی را در نظر بگیریم. این شخصیت، سه بعدی و با تکسچری پیکسلی است. برای این کار، ابتدا آنرا مدل می کنیم. پس از مدل کردن، باید متریال آنرا بسازیم که همه این موارد، در دوره ما بررسی می شود.
  • نحوه ساخت کاراکتر سه بعدی با تکسچر پیکسلی چگونه است ؟

    برای چنین شخصیت هایی که در بازی هایی همچون ماینکرافت یافت می شوند؛ باید ابتدا آنرا مدل کرد و سپس متریال مد نظر را اضافه کرد. این موارد در دوره آموزشی ما قرار دارد.
  • چگونه شخصیت ها و وسایل ماینکرافت را مدل کنیم ؟

    آبجکت ها و کاراکتر های ماینکرافت، سه بعدی هستند اما متریال پیکسلی دارند. نحوه ساخت کاراکتر و آبجکت های پیکسلی مانند ماینکرافت ، در دوره آموزشی نقاش سه بعدی قرار دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

امیر حسین اردلان
امیر حسین اردلان

مدرس دوره های گرافیکی ( بیشتر گرافیک سه بعدی )

امیر حسین اردلان هستم . عاشق طبیعت . مسلط به تری دی مکس . یونیتی برای ساخت بازی و برنامه نویسی سی شارپ . افکتور سه بعدی . اندکی زیبراش بلدم و خیلی برنامه های کامپیوتری دیگر و پیشرو در نرم افزار های گرافیکی بروز و روش کار با انها آدرس کانال در ایتا: https://eitaa.com/Ardalan_CG

نظرات