دوره آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا صفر تا صد + 19 درس رایگان

شما در حال مشاهده نسخه دموی ویدیو هستید، برای دسترسی کامل همین الان خرید کنید

کاملترین دوره آموزش برنامه نویسی اندروید (Android) مقدماتی تا پیشرفته شامل 55 ساعت فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید (Android) بصورت گام به گام ، پروژه محور در دو سطح مقدماتی و پیشرفته توسط مهندس عادلی فر  تهیه ، تدوین و ضبط شده است.

این دوره آموزش برنامه نویسی اندروید بصورت ویژه با استفاده از محیط اندروید استودیو | Android Studio و زبان برنامه نویسی جاوا طراحی شده است . بدون شک دوره آموزش برنامه نویسی Android مهندس عادلی فر یکی از برترین دوره های آموزش برنامه نویسی موبایل به زبان فارسی است و شما بعد از یادگیری این دوره آموزشی ، تبدیل به یک برنامه نویس اندروید می شوید و بدون نیاز به هیچ منبع آموزشی دیگر می توانید وارد بازار کار دنیای برنامه نویسی موبایل شوید.

آموزش اندروید (Android) توسینسو

این یک آموزش برنامه نویسی اندروید مقدماتی تا پیشرفته است

این دوره آموزش برنامه نویسی اندروید | Android Programming در دو سطح آموزش برنامه نویسی اندروید | Android مقدماتی و آموزش برنامه نویسی اندروید | Android پیشرفته ارائه شده است. شما تا ویدیوی آموزشی شماره 39 در واقع دوره آموزش Android Programming مقدماتی را آموزش می بینید و در ادامه از ویدیوی شماره 40 تا ویدیوی آموزشی شماره 66 دوره آموزش برنامه نویسی اندروید پیشرفته یا Advanced Android Programming را آموزش خواهید دید. شما بدون داشتن دانش خاصی می توانید این دوره آموزش برنامه نویسی موبایل در سیستم عامل اندروید را یاد بگیرید.

مکانیزم آموزش برنامه نویسی اندروید | Android ای که در این دوره بکار گرفته شده است در قالب سناریو محور و کارگاهی است و شما با کامل کردن پروژه های برنامه نویسی موبایلی که می توانید عملا در طی دوره بنویسید و از آنها روی گوشی خود استفاده کنید ، برنامه نویسی را آموزش می بینید. شما اگر هیچ پیش زمینه خاصی در یادگیری برنامه نویسی موبایل در اندروید هم نداشته باشید با مشاهده این دوره آموزشی تبدیل به یک برنامه نویس اندروید حرفه ای می شوید . این اولین نشانه از جامع بودن آموزش Android Programming ای است که شما در آن حضور دارید.

آموزش اندروید (Android) توسینسو

این یک دوره آموزش برنامه نویسی اندروید کاربردی است

در این دوره آموزش برنامه نویسی اندروید هر آن چیزی که شما برای ورود به بازار کار برنامه نویسی موبایل در سیستم عامل اندروید نیاز دارید را آموزش خواهید دید. این آموزشها در قالب انجام پروژه ها و تجربه کار در دنیای واقعی برنامه نویسی است که توسط مدرس دوره به شما انتقال داده می شود. کاربردی بودن دوره آموزش برنامه نویسی اندرویدی که در آن هستید ، دومین نشانه از معرفی این دوره به عنوان دوره جامع برنامه نویسی اندروید است.

این یک دوره آموزش برنامه نویسی اندروید پروژه محور است

شما در این دوره آموزش برنامه نویسی اندروید ، حداقل 5  پروژه برنامه نویسی اندروید را بصورت عملی انجام خواهید داد. یادگیری برنامه نویسی موبایل برای اندروید در قالب انجام پروژه نشانه سوم از جامع بودن دوره آموزش برنامه نویسی Android ای است که در حال ملاحظه آن هستید ، لیست پروژه هایی که در این دوره آموزشی به شما یاد داده می شود به شرح زیر هستند  :

  1. آموزش نوشتن برنامه دفترچه تلفن
  2. آموزش نوشتن برنامه بازی دوز
  3. آموزش نوشتن برنامه لیست وظایف روزانه یا ToDo List
  4. آموزش نوشتن برنامه موقعیت یاب یا GPS
  5. آموزش نوشتن برنامه نمایش آب و هوای آنلاین

آموزش اندروید (Android) توسینسو

وجه تمایز این دوره آموزش برنامه نویسی اندروید در چیست؟

  • ترکیب آموزش بصورت گام به گام | تئوری عملی و کارگاهی است
  • تجربه چندین ساله برنامه نویسی مهندس عادلی فر را به دست خواهید آورد
  • به هیچ منبع آموزش برنامه نویسی موبایل دیگری نیاز نخواهید داشت
  • پشتیبانی مادام العمر دارید و سوالات خودتان را با کمک استاد حل می کنید
  • صدها ویدیو و مقاله مکمل در جزیره برنامه نویسی توسینسو مکمل دوره شما هستند
  • گواهینامه آموزش برنامه نویسی اندروید به زبان انگلیسی دریافت خواهید کرد
  • صدها نفر از دانشجویان این دوره الان در بازار کار اندروید مشغول به کار شده اند
  • با استاد کار درستی ، برنامه نویسی اندروید را آموزش می بیند ( مشاهده رزومه مهندس عادلی فر )

بازار کار برنامه نویسی اندروید در ایران و جهان چگونه است؟

هر چقدر که تعداد تجهیزات و دستگاه هایی که سیستم عامل اندروید بر روی آنها زیاد می شود ، متناسب با همان ، بازار کار برنامه نویسی اندروید هم زیادتر می شود ، این روزها نصب سیستم عامل اندروید به عدد میلیارد در دنیا نزدیک می شود و نه تنها بر روی گوشی های هوشمند نصب شده است بلکه بر روی تجهیزاتی مثل تلوزیون های هوشمند و حتی پنل های اتوماسیون و ضبط خودرو و ... نیز وجود دارند و شما با یادگیری این دوره آموزش برنامه نویسی اندروید می توانید برای همه این تجهیزات برنامه نویسی کنید ، بازار کار برنامه نویسی موبایل یکی از بهترین بازارهای ممکن برای همه برنامه نویس ها به ویژه علاقه مندان به حوزه فریلسنینگ است . برنامه نویس موبایل یکی از پردرآمد ترین شغل ها در میان متخصصین حوزه برنامه نویسی این روزها محسوب می شود.

منابع مکمل برای یادگیری بهتر برنامه نویسی اندروید

به شما توصیه می کنیم قبل از یادگیری آموزش برنامه نویسی موبایل ، حتما ویدیوی آموزشی رایگان برنامه نویسی را از کجا شروع کنیم از مهندس احمدی را حتما مشاهده کنید. در عین حال منابع متنی و ویدیویی زیر برای یادگیری بهتر برنامه نویسی اندروید به شما توصیه می شود:

  1. آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان
  2. دوره آموزش هک اندروید | Android Hacking
  3. برنامه نویسی رو از کجا شروع کنیم ؟  ( مصاحبه با مهندس احمدی )
  4. آموزش برنامه نویسی اندروید | Android با جاوا | بیش از 100 فیلم آموزشی
  5. کاملترین آموزش برنامه نویسی اندروید به زبان Kotlin | کاتلین
  6. و کلی مطلب آموزشی در خصوص برنامه نویسی موبایل

مدرس دوره برنامه نویسی اندروید کیست؟

مهندس مهدی عادلی فر | کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار از دانشگاه صنعتی امیرکبیر | بدون شک یکی از بهترین برنامه نویسان حوزه اوپن سورس و جاوا در ایران است . مهندس عادلی فر عضو ارشد تیم برنامه نویسی وب سایت توسینسو است و شما می توانید با کسب تجربیات فراوان ایشان در حوزه برنامه نویسی موبایل و زبان برنامه نویسی جاوا ، براحتی به یک برنامه نویس اندروید تبدیل شوید.