تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
کاربر توسینسو

کاربر توسینسو

درباره من

اطلاعاتی ثبت نشده است.

سوابق کاری

سابقه کاری ثبت نشده است.

سوابق تحصیلی

سابقه تحصیلی ثبت نشده است.

مقاله‌ای ثبت نشده است.

0 رای

نصب کردن Role ها در محیط GUI یا Powershell

با سلام ، می خواستم بدانم آیا نصب roles در exchange server در مود Powershell مود گرافیک تفاوت دارد ؟ کدام بهتر است؟ د

1393/03/11
0 رای

ارتباط mailbox با cas در exchange server

با سلام من سیستمی با exchange پیاده سازی کردم و برای role mail box و cas دو سرور جداگانه config کردم و همه چیز خوب پیش می رود. ولی مشکلی که تازگی ها بوجود آمده هست این است .. وقتی کاربری از outlook office خودش...

1393/03/10
0 رای

تبدیل کردن ایمیل سرور فعلی به Exchange Server مایکروسافت

با سلام و خسته نباشید. خواستم بدانم در یک سازمان وقتی که دارند از یک mail server جهت ارسال و دریافت ایمیل ها استفاده می شود .آیا نیاز است آن را تغییر دهند واز exchange server استفاده کند؟ با تشکر داریوش

1393/03/06
0 رای

پاسخ به: ارتباط mailbox با cas در exchange server

با سلام باید بگم که بلی ایمیل ها در صف قرار می گیرند و بعد از اتمام وقتشان ارسال نمی شوند..

1393/03/12

نظری ثبت نشده است.

دوره‌ای ثبت نشده است.