تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
کاربر توسینسو

کاربر توسینسو

درباره من

اطلاعاتی ثبت نشده است.

سوابق کاری

سابقه کاری ثبت نشده است.

سوابق تحصیلی

سابقه تحصیلی ثبت نشده است.

مقاله‌ای ثبت نشده است.

0 رای

در میکروتیک PPTP Server با گوشی متصل میشم اما با ویندوز 10 نمیشه

با سلام. بنده سرور خریدم و روش سیستم عامل میکروتیک نصب کردم (برد ندارم). اطلاعات شبکه ام هم ضعیفه و تازه با سایت بی نظیر شما آشنا شدم میخوام روی این سرور vpn server pptp راه اندازی کنم که آیپی ام موقع اتصال به نت تغییر کنه. به کمک آموزش های این ...

1396/06/16
0 رای

پاسخ به: در میکروتیک PPTP Server با گوشی متصل میشم اما با ویندوز 10 نمیشه

ورژن ویندوز 10 من 1607 هست. اما من هم روی ویندوز 7 هم دو تا 8 دیگه و یه 10 جدیدتر تست کردم فایده نداشته.

1396/06/19
0 رای

پاسخ به: در میکروتیک PPTP Server با گوشی متصل میشم اما با ویندوز 10 نمیشه

متاسفانه با تنظیم کارخونه مجدد هم مشکل حل نشد و به همین نحو موند. و تا گزینه l2tp رو فعال و key براش انتخاب نکنم وصل نمیشه. کامپیوتر فقط با l2tp وصل میشه. موبایل با هر دو وصل میشه اما pc فقط l2tp ممنون از راهنمایی تون

1396/06/17
1 رای

پاسخ به: در میکروتیک PPTP Server با گوشی متصل میشم اما با ویندوز 10 نمیشه

بله ممنون. لایسنش رو نگاه کردم LEVEL 6 هست پس usermanager خوب هست. باهاش هم فکر کنم میشه اکانتینگ متمرکز کرد. تنها مشکلم همون pptp برای pc هست که انشاله حل میشه دستتون درد نکنه خیلی خوب بود و لطف کردین.

1396/06/17
0 رای

پاسخ به: در میکروتیک PPTP Server با گوشی متصل میشم اما با ویندوز 10 نمیشه

پس باید سرور جدید بخرم و لایسنسش کنم و میکروتیکش رو اپدیت کنم که احتمالا pptp اونجا درست کار کنه. ممنون Ibsng و sib چی؟ شما چی استفاده می کنید و چی ترجیح میدین؟

1396/06/17
0 رای

پاسخ به: در میکروتیک PPTP Server با گوشی متصل میشم اما با ویندوز 10 نمیشه

الان من L2tP رو فعال کردم و شنیدم که امنیتش هم بیشتره. کلا PPTP رو بستم و radius اش هم درست کردم و الان با usermanager خیلی خوب کار میکنه. (و یه کار جالب زبانش رو هم فارسی کردم) فقط درگیر سرعت نتم که من محدودیت نزاشتم اما سرعتم افت میکنه. از ۵۰۰k می...

1396/06/17
0 رای

پاسخ به: در میکروتیک PPTP Server با گوشی متصل میشم اما با ویندوز 10 نمیشه

با L2TP و انتخاب share key مشکل حل شد. اما یه مساله جدید هست اینه که قبلا ردیوس و usermanager کار میداد الان نمیده. نشستم پاش ببینم میتونم درستش کنم یا نه

1396/06/17
0 رای

پاسخ به: در میکروتیک PPTP Server با گوشی متصل میشم اما با ویندوز 10 نمیشه

خیلی ممنون از آقا رسول گل مشکل من حل شد

1396/06/17
0 رای

پاسخ به: در میکروتیک PPTP Server با گوشی متصل میشم اما با ویندوز 10 نمیشه

بله با دو تا ویندوز 8 و یک 10 جدیدتر از خودم هم تست کردم اما فایده نداشت. ریبوت کردم. vpn ها رو هم قبلا و الان چند بار ریمو کردم و ساختم حتی بعضی جا ها دیدم نوشته بودن بقیه vpn هاتون هم پاک کنید انجام دادم. گاهی login میشه چند ثانیه بعد log out میشه...

1396/06/17
0 رای

پاسخ به: در میکروتیک PPTP Server با گوشی متصل میشم اما با ویندوز 10 نمیشه

شرمنده اذیتتون کردم ورژنش 6.38.5 هست. از جایی که سرور رو خریدم گفتن کرک شده است. اگر باید آپدیت کنم لطفا بگید چطور باید آپدیت کنم؟ باید تیکت بزنم به پشتیبانی فنی یا خودم میتونم آپدیت کنم. تشکر

1396/06/17
0 رای

پاسخ به: در میکروتیک PPTP Server با گوشی متصل میشم اما با ویندوز 10 نمیشه

تشکر میخوام همه جا رو هر ویندوزی در دسترس باشه. انجام دادم .. انگار قسمت نیست وصل بشه. اون گزینه use encryption اولش روی default بود گوشی هم وصل نمیشد از انجمن میکروتیک پیدا کردم که گفته بودن بزارید روی required بعد از اون گوشی وصل میشد اما pc خیر...

1396/06/16

نظری ثبت نشده است.

دوره‌ای ثبت نشده است.