بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

طراحی سایت برای مشاهده فیش حقوقی

سلام

میخوام یک سایت ساده طراحی کنم که روی صفحه اولش یک نام کاربری و پسورد بگیره بعد که رفت داخل ماه و سال رو انتخاب کنه و فیش حقوقی رو نشونش بده.

از چی باید استفاده کنم چون هیچ ذهنیتی ندارم:-(

پرسیده شده در 1398/06/30 توسط

6 پاسخ

0

یه دوره کوتاه MVC مقدماتی بگذرونید این کار در  حد یکی دو هفته ممکنه حل بشه ، البته اگه قرار نیست خیلی به اصول و قواعد پایبند باشید.

فکر کنم سوالی شبیه این رو قبلا پرسیده بودید. مهمترین قسمت این کار آنالیز دیتابیس هستش ، اصلا می خواید ودون دیتا رو بیزید تو یک دیتابیس جدید ؟ یا برنامه خودش از دیتابیس حقوق و دستمزد بخونه ؟

پاسخ در 1398/06/30 توسط
0

بله دوره ASP .net MVC یا Asp .net Core که پیشرفته تره.

البته هیچ کدوم توی این سایت دوره کامل ندارند ، این راه که فایل رو از قبل آماده کنید و بزارید برای دانلود خودش یه دردسر بزرگتری میشه. چند تا کارمند دارید ؟ باید هر ماه همین کار رو تکرار کنید یا اینکه یه برنامه دیگه بنویسید که این کار رو بکنه ! خلاصه آخر و عاقبت نداره !  بهترین راه اینه که اطلاعات تو دیتابیس باشه و موقع درخواست تو یه فرم قابل چاپ دیده بشه.

پاسخ در 1398/06/30 توسط
0

من تا آخر هفته یه مقدار خلوت میشم ، ممکنه بتونم یه مقداریش رو کمکتون کنم.

پاسخ در 1398/06/30 توسط
0

مجموعا حدود 400 تا ولی در فاز اول برای یکی از شعبمون که حدود 50 تا کارمند داره. آره برای هر ماه باید تکرار بشه.

با توجه به اینکه من طراحی سایت کار نکردم بنظرتون میتونم 3-4 هفته ای جمعش کنم یا برون سپاری کنیم ؟؟

پاسخ در 1398/06/30 توسط
0

مرسی مهندس. دوره MVC یعنی سرچ کنم ؟؟؟ شامل چه چیزایی میشه؟ یا اصلا خودش یه دورست؟

میتونم فایل های مربوط به هر شخص رو داخل یه پوشه بذارم بره از اون پوشه بخونه

پاسخ در 1398/06/30 توسط
0

با این تعداد فقط به فکر کار اتوماتیک باشید و کلا تولید و کپی فایل ها رو فراموش کنید.

اگه برنامه نوسی ویندوز کردید که این پروژه خیلی سنگینی نیست ولی اگر تا حالا winform هم کار نکردید ، کارتون سخت میشه.

 

 

پاسخ در 1398/06/30 توسط

پاسخ شما