تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

align کردن div ها از وسط صفحه

سلام. من دو تا تگ div درست کردم و با استفاده از Float تو CSS اونها رو کنار هم قرار دادم. اما این دو تا از سمت راست align میشن و من می خوام که وسط باشن.

نمی خوام که مارجین بدم چون زمانی که اندازه صفحه رو کوچیک می کنم ترکیب عناصر به هم می خوره. وقتی که مارجین auto می دهم هیچ تاثیری نداره.


یک روشی رو انجام دادم ولی شک دارم درست باشه :

هر دو تا div رو داخل یک div دیگه قرار دادم. عرض div والد رو روی fit-content و بعد بهش مارجین auto دادم. مشکل این روش اینه که زمانی که عرض صفحه مرورگر رو کم می کنم دوباره از سمت راست align میشن و وسط نیستن.

لطفا راهنمایی کنید. تشکر.

پرسیده شده در 1400/05/18 توسط

1 پاسخ

0

سلام به شما دوست عزیز.

در این لینک انواع روش های وسط چین کردن گفته شده. شما می تونید عناصرتون رو توی یک div قرار بدید و از روش های گفته شده توی لینک استفاده کنید.

پاسخ در 1400/05/19 توسط

پاسخ شما