مدیریت سرور های Hp
سلام دوستان
برای مدیریت و مانیتورینگ از سخت افزار سرور های Hp بهترین نرم افزار چه نرم افزاریه؟!
9 پاسخ
منظورتون از اون چیه؟
نرم افزاری که hp ارائه کرده کامله و به صورت اپن سورس بوده و مدیران شبکه با این نرم افزار می توانن از طریق یک کنسول متمرکز تمامی اجزای شبکه شامل سرورها، شبکه و تجهیزات ذخیره ساز مشاهده و مانیتور کنن
امکانات خوبی داره و شرکتهای بزرگی ازش استفاده میکنند
البطه از ilo هم نسخه ادونس هم استفاده میشه
دوست عزیز نرم افزار hp که معرفی کردم به شما این توانایی رو میده که همه سرورها رو بصورت متمرکز مانیتور کنید
سلام
دوست عزیز نفرمودین چه چیزی رو میخواین مانیتور کنید. اما نرم افزار HP OneView رو خوده hp داده برای مانیتورینگ سخت افزاری سرورهاش
این لینک دموی نرم افزار رو به شما نشون میده HP OneView
کلا سخت افزار سرورهامو میخوام مانیتور کنم
هاردها پاور ها و....
از اون که نمیشه بطور متمرکز استفاده کرد؟درسته؟!
خب دوست عزیز من 13 تا سرور دارم و میخوام همه این سرور ها رو بطور متمرکز مدیریت کنم...
بنظر من از همون ilo استفاده کنید چون یک سخت افزار مجزا از cpu و بقیه تجهیزات هست حتی اگر سرور از کا بیافته میشه اونرو مانیتور کرد و از وضعیت تجهیزات سخت افزار اطلاع پیدا کرد