بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

مدیریت سرور های Hp

سلام دوستان

برای مدیریت و مانیتورینگ از سخت افزار سرور های Hp بهترین نرم افزار چه نرم افزاریه؟!

پرسیده شده در 1396/05/10 توسط

9 پاسخ

1

منظورتون از اون چیه؟

نرم افزاری که hp ارائه کرده کامله و به صورت اپن سورس بوده و مدیران شبکه با این نرم افزار می توانن از طریق یک کنسول متمرکز تمامی اجزای شبکه شامل سرورها، شبکه و تجهیزات ذخیره ساز مشاهده و مانیتور کنن

امکانات خوبی داره و شرکتهای بزرگی ازش استفاده میکنند

پاسخ در 1396/05/10 توسط
0

البطه از ilo هم نسخه ادونس هم استفاده میشه

پاسخ در 1396/05/10 توسط
0

دوست عزیز نرم افزار hp که معرفی کردم به شما این توانایی رو میده که همه سرورها رو بصورت متمرکز مانیتور کنید

پاسخ در 1396/05/11 توسط
2

سلام

دوست عزیز نفرمودین چه چیزی رو میخواین مانیتور کنید. اما نرم افزار HP OneView رو خوده hp داده برای مانیتورینگ سخت افزاری سرورهاش

پاسخ در 1396/05/10 توسط
0

کلا سخت افزار سرورهامو میخوام مانیتور کنم

هاردها پاور ها و....

پاسخ در 1396/05/10 توسط
0

از اون که نمیشه بطور متمرکز استفاده کرد؟درسته؟!

پاسخ در 1396/05/10 توسط
0

خب دوست عزیز من 13 تا سرور دارم و میخوام همه این سرور ها رو بطور متمرکز مدیریت کنم...

پاسخ در 1396/05/11 توسط
1

بنظر من از همون ilo استفاده کنید چون یک سخت افزار مجزا از cpu و بقیه تجهیزات هست حتی اگر سرور از کا بیافته میشه اونرو مانیتور کرد و از وضعیت تجهیزات سخت افزار اطلاع پیدا کرد

پاسخ در 1396/05/11 توسط

پاسخ شما