0
مانیتورینگ سخت افزار HP
سلام
لطفا بگین بهترین نرم افزار برای مانیتورینگ سخت افزار و سرور های HP چیه؟
تعداد سرورها زیاده و از نظر جغرافیایی متمرکز نیستند.
اگر آموزشی در این زمینه هم وجود داره لطفا بفرستین
3 پاسخ
0
من فایل آموزشی ازش ندیدم
0
من قبلا روی HP SIM کار می کردم ولی با پروتکل SNMP مشکل داشتم .
به نظرتون HPE Oneview از HP SIM بهتره؟
فایل آموزشی در این زمینه دارین برام بفرستین؟
1
سلام
دوست عزیز شرکت hpنرم افزار خاص خودش رو برای این کار به نام HPE Oneview داره که تعداد زیادی سرور رو به صورت متمرکز میتونید مانیتور کنید...