0
فراخوانی توابع در جاوا اسکریپت
سلام
نحوه ی فراخوانی توابع در جاوا اسکریپت به چه صورتی ست؟
1 پاسخ
2
سلام به این صورت (البته بستگی داره کجا بخوایید تابع رو صدا بزنید):
<html>
<head>
</head>
<body>
<script>
function TEST() تابع
{
}
</script>
TEST(); نام تابع
</body>
<input type="button" onClick="TEST()"> صدا زدن تابع در رویداد
</html>
موفق باشید