بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

فراخوانی توابع در جاوا اسکریپت

سلام

نحوه ی فراخوانی توابع در جاوا اسکریپت به چه صورتی ست؟

پرسیده شده در 1396/05/31 توسط

1 پاسخ

2

سلام به این صورت (البته بستگی داره کجا بخوایید تابع رو صدا بزنید):

<html>
<head>
</head>
<body>
<script>
function TEST()  تابع
{

}
</script>

TEST(); نام تابع
</body>
<input type="button" onClick="TEST()">  صدا زدن تابع در رویداد
</html>

موفق باشید

پاسخ در 1396/05/31 توسط

پاسخ شما