بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

دکمه جایگزین Print Screen در DOS

با سلام

لطفا بفرمایید دکمه جایگزین پرینت اسکرین در داس چیست؟

پرسیده شده در 1393/04/01 توسط

4 پاسخ

1

||http://programming.tosinso.com/files/get/14004b50-c801-4089-a258-e0d1f4030cc4||
همانطور که در تصویر میبینید میشه از داس هم print screen گرفت
شما نرم افزار snag It رو نصب کنید خیلی راحت میتونید مشکلتون رو بر طرف کنید

همانطور که در تصویر میبینید میشه از داس هم print screen گرفت

شما نرم افزار snag It رو نصب کنید خیلی راحت میتونید مشکلتون رو بر طرف کنید

پاسخ در 1393/04/02 توسط
0

سلام

ممنون که توجه کردید. آخه دکمه پرینت اسکرین تو داس عمل نمیکنه و نمیشه عکسی گذاشت.

پاسخ در 1393/04/02 توسط
0

در واقع من یک برنامه که با سی کار میکنه را در محیط داس باز میکنم و اونوقت نمیتونم از صفحاتش عکس بگیرم.

پاسخ در 1393/04/02 توسط
0

سلام

ممکنه بیشتر توضیح بدید

من متوجه نشدم

دکمه prtscr توی محیط ویندوز و محیط داس کار میکنه اینکه میگید جایگزین یعنی چی؟

شما چه کاری رو میخوایید انجام بدید؟

پاسخ در 1393/04/01 توسط

پاسخ شما