0
دکمه جایگزین Print Screen در DOS
با سلام
لطفا بفرمایید دکمه جایگزین پرینت اسکرین در داس چیست؟
4 پاسخ
1
همانطور که در تصویر میبینید میشه از داس هم print screen گرفت
شما نرم افزار snag It رو نصب کنید خیلی راحت میتونید مشکلتون رو بر طرف کنید
0
سلام
ممنون که توجه کردید. آخه دکمه پرینت اسکرین تو داس عمل نمیکنه و نمیشه عکسی گذاشت.
0
در واقع من یک برنامه که با سی کار میکنه را در محیط داس باز میکنم و اونوقت نمیتونم از صفحاتش عکس بگیرم.
0
سلام
ممکنه بیشتر توضیح بدید
من متوجه نشدم
دکمه prtscr توی محیط ویندوز و محیط داس کار میکنه اینکه میگید جایگزین یعنی چی؟
شما چه کاری رو میخوایید انجام بدید؟