نصب برنامه توسط standard user
سلام
همونطور که میدونید standard user در ویندوز سون نمیتونه خودش برنامه ای نصب کنه و برای نصب ،باید پسورد ادمین را وارد کنه.ایا راهی هست که یوزر بتونه برنامه ای نصب کنه بدون اینکه نیاز به وارد کردن پسورد ادمین باشه؟
6 پاسخ
برو تو سایت سازنده هارد شاید فایل راهنما یا فایلی برای نصب وجود داشته باشه
ویندوز 7 مهندس
یک هارد وسترن این مسئله براش پیش میاد.وقتی یوزر میخاد بازش کنه پیغام میده که باید برنامه ی این هارد نصب بشه!(هیچ سی دی یا نرم افزاری هم برای نصب نیست)و همینجاست که پسورد ادمین را میخاد
بله یه جورایی باید این رو پذیرفت که امکان ارائه چنین دسترسی به کاربران Limit یا محدود وجود نداره .
اگر منظور شما اینه که یوزر وقتی میخاد روی درایو دابل کلیک کنه با این پبغام مواجه میشه ممکن هست که در این درایو فایل Autorun.inf وجود داره و یوزر رو به سمت یک فایل که نیاز به دسترسی مدیریتی داره هدایت میکنه
این پرسش یک بار توسط اعضاء مطرح شده به لینک زیر مراجعه کنید و اگر ابهامی وجود داشت در ادامه مطرح کنید :
پس با این حساب میشه گفت که راهی وجود نداره؟
یک هارد اکسترنال وسترن هست که هر موقع یوزر میخاد واردش بشه ازش پسورد دامین میخاد،سوال را از این جهت پرسیدم که متاسفانه انگار راهی وجود نداره
بله مهندس شمس درست میگن
اگه قراره که شما بتونید نرم افزاری رو توی Standard نصب کنید که دیگه Admin معنی نداشت
به هر حال باید موارد امنیتی از سمت ویندوز رعایت شه
اما هارد اکسترنال هیچ وقت نیاز به یوزر ادمین نداره یعنی من ندیدم
حتی زمانی که Autorun داشته باشه
از چه ویندوزی استفاده میکنید؟