بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

اجرای اتومات فایل اجرایی

میخوام ی فایل .exe رو به صورت اتومات با Task scheduler و یا فایل batch اجرا کنم فایل اجرا میشه اما yes/no و Ok داره تا کامل اجرا بشه با چه کدی میتونم اون رو داخل batch تنظیم کنم که بدون دخالت کاربر ، برنامه اجرا بشه؟

پرسیده شده در 1397/04/16 توسط

4 پاسخ

0

از echo y استفاده کردم اما کار نکرد

پاسخ در 1397/04/16 توسط
0

معمولا با سوییچ /q میشه فایلها رو به صورت silent اجرا کرد.

ضمنا ممکنه بشه با سوییچ y جواب yes رو از اول بهش داد ، فایل رو با سوییچ ? اجرا کنید و همه لیست رو ببینید.

پاسخ در 1397/04/16 توسط
0

روی شبکه هست اما چون شبکه قدیمی و مشکل داره و در بعضی موارد پالیسی بعد از چند روز روی سیستم ها اعمال میشه ترجیح دادم از طریق خود سیستم این کار رو انجام بدم.

ممنون از توجه و راهنماییتون.

پاسخ در 1397/06/04 توسط
0

فایل در فلش شماست یا روی شبکه

اگر روی شبکه است ، از طریق پالیسی میشه اون رو اجرا کرد

پاسخ در 1397/04/16 توسط

پاسخ شما