0
اجرای اتومات فایل اجرایی
میخوام ی فایل .exe رو به صورت اتومات با Task scheduler و یا فایل batch اجرا کنم فایل اجرا میشه اما yes/no و Ok داره تا کامل اجرا بشه با چه کدی میتونم اون رو داخل batch تنظیم کنم که بدون دخالت کاربر ، برنامه اجرا بشه؟
4 پاسخ
0
از echo y استفاده کردم اما کار نکرد
0
معمولا با سوییچ /q میشه فایلها رو به صورت silent اجرا کرد.
ضمنا ممکنه بشه با سوییچ y جواب yes رو از اول بهش داد ، فایل رو با سوییچ ? اجرا کنید و همه لیست رو ببینید.
0
روی شبکه هست اما چون شبکه قدیمی و مشکل داره و در بعضی موارد پالیسی بعد از چند روز روی سیستم ها اعمال میشه ترجیح دادم از طریق خود سیستم این کار رو انجام بدم.
ممنون از توجه و راهنماییتون.
0
فایل در فلش شماست یا روی شبکه
اگر روی شبکه است ، از طریق پالیسی میشه اون رو اجرا کرد