مشکل کرش کردن و هنگ کردن ESXi
باسلام ، دوستان یه سوالی داشتم، یه سرور فیزیکی داریم که روش Esxi نصب هستش و چهارتا سرور مجازی هم رو اون بالا آوردیم، تو 2 ماه اخیر 3 بار کرش کرده یعنی سیستم عامل Esxi کلا هنگ کرده و از دسترس خارج شده و اینکه وقتی مانیتور وصل کردم صفحش ، صفحه نرمال لاگین نبود و یه سری ارور نوشته بود تقریبا شبیه صفحه آبی ویندوز. تا حالا کسی همچین مشکلی داشتین؟ و اگه داشتین میتونید کمک کنید حلش کنم؟ سرور HP proliant ML30 G9 هستش
CPU : E3-1220 v5 3.00Ghz و 32G هم رم داره
3 پاسخ
آره
وقتی Crash کرد صفحه بنفش نشون داده شد ؟
با Reboot کردن این مشکل حل میشه.
Patch های ESXi رو هم روش نصب کنید ، همینطور برای vCSA.
درایور ها و Firmware سرور رو هم آپدیت نگه دارید.
لینک زیر رو هم ببینید.
نحوه اعمال patch برای کرنل vmware esxi
اطمینان حاصل کنید که سخت افزار های سرورتون با ESXi هماهنگی داره و در Hardware Compatibility listموجود هستش.