بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

گرفتن OVF از VM در ESXI

سلام و خسته نباشید

دوستان من میخوام از یک VM در esxi فایل ovf تهیه کنم که یک خطا میده.سلام و خسته نباشید 
دوستان من میخوام از یک VM در esxi فایل ovf تهیه کنم که یک خطا میده.||https://tosinso.com/files/get/a492ba81-79f4-47d5-b8dc-420a061886cb||

پرسیده شده در 1397/12/08 توسط

3 پاسخ

0

داريد از ماشين بكاپ ميگيريد، بهش به iso داديد كه ميخواد تو بكاپ بياردش

١- منطقي نيست چون حجم رو الكي بالا ميبره

٢- شما فايل iso رو قبلا پاك يا جابجا كرديد و حالا نميتونه پيداش كنه

پاسخ در 1397/12/09 توسط
0

دیسکانکت کنم.چه اتفاقی می افته

پاسخ در 1397/12/09 توسط
1

به cd ماشین یک ISO دادید که سر جاش نیست ! disconnectش کنید.

پاسخ در 1397/12/08 توسط

پاسخ شما