0
گرفتن OVF از VM در ESXI
سلام و خسته نباشید
دوستان من میخوام از یک VM در esxi فایل ovf تهیه کنم که یک خطا میده.
3 پاسخ
0
داريد از ماشين بكاپ ميگيريد، بهش به iso داديد كه ميخواد تو بكاپ بياردش
١- منطقي نيست چون حجم رو الكي بالا ميبره
٢- شما فايل iso رو قبلا پاك يا جابجا كرديد و حالا نميتونه پيداش كنه
0
دیسکانکت کنم.چه اتفاقی می افته
1
به cd ماشین یک ISO دادید که سر جاش نیست ! disconnectش کنید.