0
جوین ESXi به دامین
سلام دوستان
آیا بطور کلی مهمه که ESXi رو جوین دامین کنیم ؟ یعنی توصیه میکنید یا نیازی به این کار نیست؟
1 پاسخ
1
سلام ، این بستگی داره بخاین احراز هویت متمرکز داشته باشید یا خیر ... یا بتونید با همون کاربری که در دومین لاگین می کنید توی ESXi هم لاگین کنید ... در غیر اینصورت الزامی نیست .