بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

جوین ESXi به دامین

سلام دوستان

آیا بطور کلی مهمه که ESXi رو جوین دامین کنیم ؟ یعنی توصیه میکنید یا نیازی به این کار نیست؟

سلام دوستان
آیا بطور کلی مهمه که ESXi رو جوین دامین کنیم ؟ یعنی توصیه میکنید یا نیازی به این کار نیست؟
||https://tosinso.com/files/get/9aed2ee9-af38-4850-8a63-8470ed709be0||

پرسیده شده در 1397/12/21 توسط

1 پاسخ

1

سلام ، این بستگی داره بخاین احراز هویت متمرکز داشته باشید یا خیر ... یا بتونید با همون کاربری که در دومین لاگین می کنید توی ESXi هم لاگین کنید ... در غیر اینصورت الزامی نیست .

پاسخ در 1397/12/21 توسط

پاسخ شما