تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

جوین ESXi به دامین

سلام دوستان

آیا بطور کلی مهمه که ESXi رو جوین دامین کنیم ؟ یعنی توصیه میکنید یا نیازی به این کار نیست؟

سلام دوستان
آیا بطور کلی مهمه که ESXi رو جوین دامین کنیم ؟ یعنی توصیه میکنید یا نیازی به این کار نیست؟
||https://tosinso.com/files/get/9aed2ee9-af38-4850-8a63-8470ed709be0||

پرسیده شده در 1397/12/21 توسط

1 پاسخ

پاسخ شما