مشکل در esxi6
با سلام به همه دوستان عزیز
من دو تا سرور dl320 gen8 دارم.
الان سه روز هست که در هر دو سرور به یک مشکل مشترک برخورده ام.
مشکل از این قرار است که پینگ ماشینهای من بعد از چند دقیقه از دست می رود. با اینکه ای پی ماشین رو عوض می کنم چند دقیقه ای پینگ برقرار می شود ولی بعد از چند دقیقه دوباره پینگ از دسترس خارج می شود. ناگفته نماند که پینگ خود esxi بصورت پایدار برقرار است ولی پینگ ماشینها از دست می رود.
سرور بنده دو تا کارت شبکه دارد و من بر روی هر دو کارت شبکه تست ها رو انجام داده ام ولی مشکلم برطرف نشد.
بسیار ممنون می شوم که مرا راهنمایی کنین
در فایل ضمیمه نحوه کانفیگ کارتهای شبکه رو هم قرار داده ام که چه بسا بتوان راهنمایی گرفت
4 پاسخ
ممنون از پاسخ تون .
منظورتون restart management network نیست احتمالا؟
برید پای کنسول و restart management service کنید ، ببینید مشکل حل میشه.
ممنون از پاسخ تون .
منظورتون restart management network نیست احتمالا؟
بله ، اشتباه کردم .