0
عدم ارتباط با ESXi
سلام
بنده یه ESXi v6.7.0 نصب کردم اما با vSphere Client v6.0 نمیتونم باهاش ارتباط بگیرم و این پیغام رو میده
1 پاسخ
0
با ESXi 6.7 و همچنین بعد از نصب Update 1 روی نسخه 6.5 نمیتونید دیگه با vSphere client ویندوزی به ESXi متصل بشید. تنها راهش اینه که vCenter server نصب کنید و با Web Client (مرورگر) بهش وصل بشید.