تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

عدم ارتباط با ESXi

سلام

بنده یه ESXi v6.7.0 نصب کردم اما با vSphere Client v6.0 نمیتونم باهاش ارتباط بگیرم و این پیغام رو میده

پرسیده شده در 1398/10/13 توسط

1 پاسخ

0

با ESXi 6.7 و همچنین بعد از نصب Update 1 روی نسخه 6.5 نمیتونید دیگه با vSphere client ویندوزی به ESXi متصل بشید. تنها راهش اینه که vCenter server نصب کنید و با Web Client (مرورگر) بهش وصل بشید.

پاسخ در 1398/10/13 توسط

پاسخ شما