ساخت ماشین مجازی درesxi
سلام. وقت بخیر
در هنگام ساخت ماشین مجازی
در بعضی اموزش ها دیده ام که برای تخصیص منابع ماشین مجازی (( به جای تخصیص فضای مثلا 1.2 ترابایت به یک هارد و بعد ساخت پارتیشن برای ویندوز و سایر اطلاعات در هنگام نصب ویندوز ))
دوتا هارد ( در یک دیتااستور ) استفاده میکنند
اول یک هارد رو برای os در نظر میگیرند مثلا با 100 گیگ فضا
بعدadd new device و یک هارد جدید برای درایوها بعدی در نظر میگیرند مثلا با 1 ترابایت فضا
در وی سنتر Hard disk 1 (of 2) اینجوری نشون داده میشه
دلیل خاصی دارد اینکار؟؟
نسبت به حالت اول برتری و ارجحیت خاصی دارد؟؟
2 پاسخ
دو تا هارد کاملا مجزا دارید ، فرض کنید روی یک کیس دو هارد باشه ، می تونید یکیش که سیستم عامل نداره رو در بیارید بزنید بتوی یکی کیس دیگه. این هم دقیقا همون بحثه. میتونید فایلش رو ببرید روی یک دیتا استور دیگه. می تونید وصلش کنید به یک ماشین دیگه ...
در صورت خرابی OS ماشین ، نگران این هارد نباشید و ...
سپاس فراوان