تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
1

استفاده از كدام نسخه sql , asp.net در ويندوز seven بهتر است؟

سلام دوستان من خودم با xp كار مي كنم و مشكلي ندارم ولي يكي از دوستان رو سيستمش كه seven داره مي خواد sql , asp.netرا نصب كنه دوستان در ويندوز seven از كدام نسخه هاي اين دو نرم افزار استفاده كنيم بهتر است؟

پرسیده شده در 1393/07/29 توسط

1 پاسخ

3

همه این نرم افزار هایی که نام بردید برای شرکت مایکروسافت هست و تماماً با هم سازگار هستند و مشکلی در نصب نیست.آخرین ورژن Visual Stadio 2013 هست ولی موقع نصب این نرم افزار پیغام این رو میده که IE ورژنش 10 باشه (این یه نکته بود).اما در ورژن VS 2012 مشکلی نیست. اگر 2012 رو نصب کردید بهتره sql 2008 نصب کنید.هرچند هر چی به روز تر بهتر یعنی SQL 2014 و VS 2013 ...

پاسخ در 1393/07/29 توسط

پاسخ شما