تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

ارور در مجازی سازی با Oracle VM

سلام خدمت همه دوستان

وقتی که با oracle Vm میخام ویندوز 8 رو نصب کنم از روی سی دی رامم- یه همچین اروری میده :

VT-x//AMD-V hardware acceleration is not available on your system. Certain guests (e.g. OS//2 and QNX) require this feature and will fail to boot without it.

هرکاریش میکنم درست نمیشه!!!

لطفا راهنمایی کنید

پرسیده شده در 1393/11/25 توسط

1 پاسخ

4

سلام دوست عزیز ، ببینید احتمال زیاد مشکل از غیر فعال بودن ویرچوالیزیشن در تنظیمات بایوس سیستمتون هست ، بهتره داخل بایوس تنظیمات Virtualizition سی پی یو را Enable کنید .

پاسخ در 1393/11/25 توسط

پاسخ شما