0
ارور در مجازی سازی با Oracle VM
سلام خدمت همه دوستان
وقتی که با oracle Vm میخام ویندوز 8 رو نصب کنم از روی سی دی رامم- یه همچین اروری میده :
VT-x//AMD-V hardware acceleration is not available on your system. Certain guests (e.g. OS//2 and QNX) require this feature and will fail to boot without it.
هرکاریش میکنم درست نمیشه!!!
لطفا راهنمایی کنید
1 پاسخ
4
سلام دوست عزیز ، ببینید احتمال زیاد مشکل از غیر فعال بودن ویرچوالیزیشن در تنظیمات بایوس سیستمتون هست ، بهتره داخل بایوس تنظیمات Virtualizition سی پی یو را Enable کنید .