0
صدا کردن تابع در ویژوال بیسیک 6
با عرض سلام خدمت دوستان سوال بنده اینکه که چکونه یک تابع بازگشتی (که محاسبه انجام شده و یک مقدار بازگشتی دارد) نوشته شده در ماژول در ویژوال بیسیک 6 را با یک COMMAND BUTTON متصل کنم و مقدار متغیر های تعریف شده در قسمت ماژول نیز به وسیله INPUTBOX از کاربر دریافت کنم و مقدار بازگتی را در یک LABEL نمایش دهم.
1 پاسخ
1
با سلام و احترام
کار زیاد سختی نیست
شما خروجی تابعتون یک متغییر مثل x
تنها کافیه داخل دکمه دستور زیر رو اضافه کنی البته بعد از دستور اجرای تابع
label1.caption=x