0
دلیل ورود خودکار به ویندوز با یک پروفایل کاربری با وجود 2 کاربر
سلام ، روی ویندوز 8.1 دو یوزر تعریف کردم که هر دو نفر با پروفایل خودشون وارد سیستم بشوند. مدتی هست که در هنگام استارت کردن کامپیوتر ، ویندوز به طور اتومات و مستقیم وارد یکی از پروفایلها میشه ! دوستان کسی علت و چاره اون رو میدونه ؟ با سپاس
2 پاسخ
3
سلام
با اجازه از اساتید محترم
شما میتونید از لینک زیر استفاده کنید.تصاویر و توضیحات کاملا گویا هستند
4