تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

قطع شدن ارتباط internal ماشین های مجازی hyper-v

با سلام

ارتباز داخلی کارت شبکه های مجازی من در hyper-v قطع شده است . شکل کارت شبکه ها مثل زمانی شده است که کابل قطع است (علامت ضربدر دارد ) . تا قبل از اینکه مت کارت شبکه external را پاک کنم و دوباره add کنم کار می کردند و پس از آن از کار افتادند. چه کار کنم؟؟

پرسیده شده در 1392/11/12 توسط

1 پاسخ

0

سلام

در ابتدا از اتصال درست کابل به سیستم مطمئن بشید!اگر کابل شبکه شما به سوئیچ متصل شده سوئیچ رو هم بررسی کنید! مد کارت شبکه خودتون رو، روی تمام virtual machine هاتون در حالت Internal قرار بدید! در مرحله بعد وارد cmd بشید و دستور ping 127.0.0.1 را وارد کنید تا از صحت کارت شبکه سیستمتون مطمئن شید!

مورد دیگه این که در صورت بررسی موارد فوق، دستور ncpa.cpl رو در Run وارد کنید و Ip تمام ماشین های مجازی خوتون رو در یک کلاس قرار بدید، طوری که با ساختار Ip های شبکه داخلیتون هم تداخل نداشته باشه و در کلاسIp متفاوتی باشه!

پاسخ در 1392/11/12 توسط

پاسخ شما