بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

خطا در اجرای نرم افزار Autocad 2015

سلام خدمت دوستان و اساتید گرامی

روی لپ تاپ Asus X555L که تازه خریداری شده و بدون سیستم عامل ویندوز بود، یک ویندوز 7 (64X) نصب کردم، با استفاده از Driver Pack Solution 15.9 تمام درایورها رو هم نصب کردم، Office 2010 و Adobe Acrobat رو هم نصب کردم و همه چیز عالی کار کرد، نرم افزار Autodesk Autocad 2015 رو نصب کردم و تموم شد، اما همین که نرم افزار رو برای اولین بار اجرا کردم با خطای زیر مواجه شدم. دوستان و اساتید محترم، لطفا کمک کنید و فکر میکنید که مشکل چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با تشکر

سلام خدمت دوستان و اساتید گرامی
روی لپ تاپ Asus X555L که تازه خریداری شده و بدون سیستم عامل ویندوز بود، یک ویندوز 7 (64X) نصب کردم، با استفاده از Driver Pack Solution 15.9 تمام درایورها رو هم نصب کردم، Office 2010 و Adobe Acrobat رو هم نصب کردم و همه چیز عالی کار کرد، نرم افزار Autodesk Autocad 2015 رو نصب کردم و تموم شد، اما همین که نرم افزار رو برای اولین بار اجرا کردم با خطای زیر مواجه شدم. دوستان و اساتید محترم، لطفا کمک کنید و فکر میکنید که مشکل چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با تشکر
||http://tosinso.com/files/get/c868d481-af65-4677-8d47-c03599cd1bc4||

پرسیده شده در 1394/07/13 توسط

5 پاسخ

0

متشکرم از اساتید محترم که به این سرعت پاسخ دادن

تمام کارهایی که گفتین رو انجام دادم ولی متاسفانه همچنان همون Error کذایی رو میده

واقعا درمانده شدم، دیگه نمیدونم چکار کنم

پاسخ در 1394/07/13 توسط
2

سلام دوست عزیز

پیش نیازهای نصب نرم افزار Autocad رو باید نصب کنید سپس اقدام به نصب نرم افزار کنید:

DirectX Redistributable Pack

Microsoft .NET Framework 4.0

Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable

Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable

Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable

Microsoft Windows Installer 4.5 SDK

همچنین موقع نصب باید آنتی ویروس رو غیر فعال و اتصال خودتون رو از اینترنت قطع کنید

همچنین یکی از مواردی که ممکن هست این مشکل رو به وجود آورده باشه برنامه ی Adobe Acrobat هست که اگر اون رو هم نصب کردید پاک کنید.

همچنین میتونید با استفاده از کلید ترکیبی WIN+R وارد محیط run بشید و با تایپ دستور Regedit وارد محیط رجیستری بشید و به آدرس زیر برید:

HKEYLOCALMACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion \Windows\LoadAppInit_DLLs

حالا مقدار اون رو اگر 1 هست به 0 تغییر بدید.

امیدوارم که یکی از این راه ها مشکلتون رو برطرف کنه

پاسخ در 1394/07/13 توسط
2

با اجازه از استاد کیاستی

به نظر من یکبار کامل اتوکد رو پاک کن بعد adobe acrobat رو پاک کن بعد طبق گفته ی استاد کیاستی درایور کارت گرافیکتون رو آپدیت کنید سپس با توجه به پیش نیاز های نرم افزار و همچنین نحوه ی فعال سازی برنامه که قالبا در فرمت فایت متنی یا فیلم درون پوشه ی برنامه هست،اقدام به نصب مجدد برنامه کنید

پاسخ در 1394/07/13 توسط
2

سلام دوست عزیز، دلایل مختلفی برای این موضوع ذکر شده، مثلاً مشکل در درایور کارت گرافیک و یا تغییرات ایجاد شده در رجیستری، یکی از روشها برای حل مشکل مراجعه به مسیر زیر و تغییر مقدار 1 به 0 می باشد:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion \Windows
\LoadAppInit_DLLs

روشهای دیگری نیز ذکر شده که میتوانید در سایت Autocad در لینک زیر به آن دست پیدا کنید(البته با روشهای خاص):

https://forums.autodesk.com/t5/installation-licensing/error-0x0000142-on-autocad-2015/td-p/5752938
پاسخ در 1394/07/13 توسط
1

درست شد

از تمام دوستان و اساتید متشکرم

تمام Microsoft .Net ها رو پاک کردم و دوباره نصب کردم

درایور کارت گرافیک رو آپدیت کردم

درست شد

متشکرم

پاسخ در 1394/07/13 توسط

پاسخ شما