تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

نصب ویندوز سرور 2008 روی نرم افزارVMware Workstation

با سلام خدمت دوستان،روی سیستم من ویندوز 7 32 بیتی نصبه می خواستم بدونم میشه ویندوز سرور 2008 R2 رو از طریق VMware Workstation روی سیستمم نصب کنم اگه نمیشه لطفا راهنمایی کنید چیکار باید بکنم.

پرسیده شده در 1395/02/29 توسط

4 پاسخ

0

بله دوست عزیز، میشه. چرا که نه! فقط چون ویندوز فعلیتون 32 بیت هست، در نتیجه باید ویندوز سرور 2008 هم که نصب می کنید نسخه 32 بیتی باشه

پاسخ در 1395/02/29 توسط
3

سلام

با وجود اینکه هاست شما یعنی سیستم عامل کامپیوتر شما ویندوز سون 32 بیتی هستش، اگر ساختار CPU سیستم 64 بیتی باشه، می تونید ویندوز سرور 2008R2 نصب کنید. اما اگر ساختار CPU سیستم 32 بیتی باشه ویندوز سرور 2008R2 نمی تونید نصب کنید و باید ویندوز سرور 2008 32 بیتی نصب کنید بر روی VMware Workstation.

پاسخ در 1395/02/29 توسط
0

بله میشه

فکر نمیکنم مشکلی پیش بیاد

پاسخ در 1395/02/29 توسط

پاسخ شما