تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

کامپوننت سی شارپ

سلام خدمت مهندسان عزیزآیتی پرو ، دوستان .بنده میخواستم بدونم تصویر زیر ازچه کامپوننتی درسی شارپ استفاده کرده ، ومیخاستم کامپوننت های زیباسازی برنامه رو برام بزارید؟

سلام خدمت مهندسان عزیزآیتی پرو ، دوستان .بنده میخواستم بدونم تصویر زیر ازچه کامپوننتی درسی شارپ استفاده کرده ، ومیخاستم کامپوننت های زیباسازی برنامه رو برام بزارید؟
||http://tosinso.com/files/get/88d3e58c-1adb-41b9-9468-2d099ef34092||

پرسیده شده در 1395/03/14 توسط

1 پاسخ

1

سلام دوست عزیز ، به احتمال خیلی زیاد این برنامه نویس از کامپوننت های Syncfusion توی پروژه ی خودش استفاده کرده و لازم میدونم بگم که کامپوننت های Syncfusion بیش از 500 کامپوننت هستش که برای پلترفم های مختلف طراحی شده ولی چندان دلی به چنگ نمی زنه و تقریباً گرافیکی پائین داره ودر ضمن گریدهای اون برای استفاده در سیستم های اطلاعاتی چندان قوی نیست. ضمن اینکه در کامپوننت های بستر وب و مخصوصاً MVC هم چندان جالب کار نکرده. و در کل برای پروژه هایی که میخواین به عنوان کارمند یک شرکت (غیراز شرکت برنامه نویسی) از Syncfusion استفاده کنید بدک نیست ولی چون کامپوننت های خیلی حرفه ای نیست، معمولا (بجز تعداد محدودی از آبجکتهای اون) برنامه نویسهای سطح متوسط تا حرفه ای از اون استفاده نمیکنند.در یک سطح بالاتر میتونید از کامپوننت های janus استفاده کنید که تعداد کامپونت های کمی داره ولی میشه باهاشون نرم افزارهای نسبتاً خوبی نوشت. اگه به گرافیک محصول تون اهمیت میدید میتونید از DevComponent استفاده کنید که فکر کنم هنوز هم گریهای اون با RTL کمی مشکل داره. و در آخر اینکه اگه تصمیم به برنامه نویسی حرفه ای در هر دو پلتفرم وب و ویندوز فرم دارید و به سرمایه گذاری برای محصولات تون در آینده کاری خودتون فکر میکنید، بهترین برند کامپوننت های حرفه ای با بهترین گرافیک و بهترین عملکرد (از هر نظر) را می تونید درمجموعه کامپوننت های DevExpress جستجو کنید.

پاسخ در 1395/03/18 توسط

پاسخ شما