بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

شناسایی نکردن کارت مودم توسط VM ویندوز XP

با سلام و عرض احترام ، من ویندوز xp زو از طریق vmware را روی ویندوز 7 نصب کردم ولی ویندوز xp کارت مودم را شناسایی نمی کند ، تقاضا دارم راهنمایی بفرمایید

پرسیده شده در 1395/06/17 توسط

3 پاسخ

0

.وارد VM شوید . روی ویندوزی که نصب کردی کلیک راست کن.setting رو انتخاب کن.network Adapter رو بزار رو حالت Bridged .

پاسخ در 1395/06/17 توسط
1

ITPRO ی عزیز اگر مودم شما از نوع USB بود می تونید با راست کلیک کردن روی VM و انتخاب گزینه Removable Devices مودم رو به VM معرفی کنید در صورتیکه مودم شما از نوع PCI کارت هست نمیشه به هیچ عنوان به ماشین مجازی معرفیش کرد.

پاسخ در 1395/10/30 توسط
0

سلام

مودم دایال آپ رو نمیشناسه؟

پاسخ در 1395/06/17 توسط

پاسخ شما