0
شناسایی نکردن کارت مودم توسط VM ویندوز XP
با سلام و عرض احترام ، من ویندوز xp زو از طریق vmware را روی ویندوز 7 نصب کردم ولی ویندوز xp کارت مودم را شناسایی نمی کند ، تقاضا دارم راهنمایی بفرمایید
3 پاسخ
0
.وارد VM شوید . روی ویندوزی که نصب کردی کلیک راست کن.setting رو انتخاب کن.network Adapter رو بزار رو حالت Bridged .
1
ITPRO ی عزیز اگر مودم شما از نوع USB بود می تونید با راست کلیک کردن روی VM و انتخاب گزینه Removable Devices مودم رو به VM معرفی کنید در صورتیکه مودم شما از نوع PCI کارت هست نمیشه به هیچ عنوان به ماشین مجازی معرفیش کرد.
0
سلام
مودم دایال آپ رو نمیشناسه؟