نیاز به vCenter Convertor برای تبدیل ماشین فیزیکی به مجازی
سلام دوستان گلم؛ ببخشید برای تست و همینجوری امتحانی که یاد بگیرم میخواستم 2 تا ویندوز رو ببرم تو ماشین مجازی؛ حالا که نسخه 12 از این ورژن رو نصب کردم وقتی که میرم روی گزینه :
Virtualize a Physical Machine
رو انتخاب میکنم پیامی میده مبنی بر اینکه باید VMware vCenter Convertor Standalone رو نصب کنم. میخواستم بپرسم با توجه به اینکه فکر کنم حجم این برنامه و اجراش به کامپیوتر قوی نیاز داره آیا میشه بازم نصب کنم یا من دارم این نسخه standalone رو با یکی دیگه اشتباهی میگیرم و این خیلی نیازی به سخت افزار بالایی نداره؟ البته CPU مدلش i5 هستش و 8GB هم رم دارم.
#انتقال_ویندوز_فیزیکی_به_ماشین_مجازی3 پاسخ
ممنونم ازتون، آره راستش من اشتباه گرفته بودم. :). حق با شماست. مرسی از راهنمایی تون. باز اگه گیر پیدا کردم ازتون سوال می پرسم.
فیلم آقای نصیری رو هم کاش لینکش رو میدادی ! البته الان جستجو میخوام بکنم. بازم مرسی
سلام ، نه خیلی راحت میتونی با همین برنامه مجازی اش کنه
البته قبلا آقای نصیری یه ویدیو برای این آموزش قرار دادن و یه سری نکات رو گفتن که خیلی خوبه بدونی
سلام عزیز
من احساس می کنم شما نرم افزار VMware vCenter Convertor Standalone رو با خود vCenter اشتباه گرفتید!
VMware vCenter Convertor Standalone نرم افزار خیلی سبکی هست (در هنگام راه اندازی) و بار چندان روی سیستم شما نمیذاره. درسته که تبدیل فیزیکی به مجازی زمان بره اما این به مقدار داده های شما بیشترین وابستگی رو خواهد داشت.
شما اگر بخواید اون دو تا ماشین فیزیکی رو تبدیل کنید به مجازی راه شما همین هست در غیر اینصورت باید دو تا ماشین مجازی درست کنید و بالا بیارید تا جایگزین اون دو تا فیزیکی باشن.