بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

مشكل نصب ويندوز سرور ٢٠٠٨ در كنار ويندوز ١٠

دوستان هنگام نصب ويندوز سرور سيستم بهم اجازه نمي داد بغيير درايوي كه ويندوز ١٠ روش نصب بود ويندوز سرور رو نصب كنم و خوب منم نمي خواستم ويندوز ١٠ رو از دست بدم فقط مي خواستم اون رو در يه درايو ديگه كنار ويندوز ١٠ داشته باشم اين وسط من يكي از پارتيشن ها رو حذف كردم كه حالا هنگام روشن كردن سيستم اين اخطار رو مي ده كه تصوير براتون گذاشتم

دوستان هنگام نصب ويندوز سرور سيستم بهم اجازه نمي داد بغيير درايوي كه ويندوز ١٠ روش نصب بود ويندوز سرور رو نصب كنم و خوب منم نمي خواستم ويندوز ١٠ رو از دست بدم فقط مي خواستم اون رو در يه درايو ديگه كنار ويندوز ١٠ داشته باشم اين  وسط من يكي از پارتيشن ها رو حذف كردم كه حالا هنگام روشن كردن سيستم اين اخطار رو مي ده كه تصوير براتون گذاشتم  
||http://tosinso.com/files/get/f324ffca-8384-4062-9e8b-d8864977eaa2||

پرسیده شده در 1395/06/17 توسط

5 پاسخ

1

سلام

ویندوز بالاتر رو میشه بعد از ویندوز پائینتر نصب کرد اما نمیشه ویندوز پائینتر رو روی بالایی نصب کرد

اگر می خواهید 2 تا ویندوز رو داشته باشین اول بایذ 2008 و بعد 10 رو نصب کنید اما اگر منصرف شدین cd ویندوز 10 رو بزارین و بوت و خودش رو repair کنید...

پاسخ در 1395/06/17 توسط
0

نصب ويندوز قبلي يعني ويندوز ١٠

البته نمي خوام از نوع نصب كنم اطلاعات مهمي تو درايو سي دارم

پاسخ در 1395/06/18 توسط
0

کدوم کار نصب 2 تا ویندوز یا فقط همون ویندوز قبل؟

پاسخ در 1395/06/18 توسط

پاسخ شما