تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

مشکل کار با esxi در vmware

سلام دوستان من esxi 5.5 روی vmware 10 نصب و راه اندازی کرده ام جهت یادگیری ، منتها هنگام ورود به مدیریت esxi با مشکل لودینگ بعضی از قسمت هاش مواجه می شوم

سلام دوستان من esxi 5.5  روی vmware 10 نصب و راه اندازی کرده ام جهت یادگیری ، منتها هنگام ورود به مدیریت esxi با مشکل لودینگ بعضی از قسمت هاش مواجه می شوم 

||http://tosinso.com/files/get/5754647b-376a-409b-86cd-1f6a1c49995d||

||http://tosinso.com/files/get/c1655fca-4eab-4ba7-a41a-3dea477edbf4||

سلام دوستان من esxi 5.5  روی vmware 10 نصب و راه اندازی کرده ام جهت یادگیری ، منتها هنگام ورود به مدیریت esxi با مشکل لودینگ بعضی از قسمت هاش مواجه می شوم 

||http://tosinso.com/files/get/5754647b-376a-409b-86cd-1f6a1c49995d||

||http://tosinso.com/files/get/c1655fca-4eab-4ba7-a41a-3dea477edbf4||

پرسیده شده در 1395/06/22 توسط

7 پاسخ

1

ITPRO ی عزیز پایبندی نیاز نیست ، وقتی شما می تونید از نسخه جدیدتر و قابل اعتماد تر استفاده کنید چرا از نسخه قدیمی استفاده می کنید ؟ وقتی Workstation نسخه 12 هست و VSphere 6.0 هم Stable هست الزامی نیست که بیاین از نسخه قدیمی استفاده کنید ، حالا شما اصرار دارید از این نسخه استفاده کنید بحث دیگه ای هست ، Loading موندن دلایل زیادی داره شما چجوری دارید بهش وصل میشید از طریق چه تنظیمات شبکه ای ؟ Bridge یا Host-Only ؟

1

دوستان مشکل بنده حل شد

از طریق کابل شبکه من به روتر وصل بودم و ارتباطات بین esxi و کلاینت vsphere در این مسیر بود و روی vmware اومدم win7 رو ران کردم و یک شبکه خصوصی vmnet3 بین esxi و win7 راه انداختم و الان هیچ مشکلی ندارم

پاسخ در 1395/06/23 توسط
0

شما پایبند بر چه اساسی این پیشنهاد رو می دین؟

یعنی از ورژن هایی که استفاده می کنم مشکلی هست؟

پاسخ در 1395/06/22 توسط
0

من وقتي اين پيشنهاد رو ميدم و ميگم از نسخه جديد تر به دليل اينكه من اصلا نميدونم شما چجوري اين سيستم هارو نصب كردين وضعيت سلامت سيستم عامل اصليتون چطوره اصلا اون پكيج اصلي نرم افزاريتون سالمه يا نه اصلا شايد سخت افزار كامپيوترتون مشكل داشته باشه ،وقتي شخصي به اين نحو پيشنهاد ميكنه قصد يك راهنمايي عمومي داره ،،وگرنه دليل بر خرابي و بد بودن workstation 10 يا esxi 5.5 نيست ،،

مثل اينكه شما تماس بگيريد يه دكتر بگيد سرم درد ميكنه قبلا استامينوفن ميخوردم خوب نشدم دكتر هنوز كه شما رو معاينه نكرده از نزديك پشت تلفن ميگه يه دونه ژلوفن بخور به دليل اينكه جديد تره بهتره قوي تره ،،متوجه شديد،،،

پاسخ در 1395/06/22 توسط
1

قصد بنده فقط برای یادگیری بود که از قبل esxi رو نصب کرده بودم و داشتم منتها دلیل کار نکردنش رو نمی دونم

کارت شبکه esxi روی Bridge هست و به یک روتر که DHCP روش ران کردن وصلش شده و از طریق کلاینت که سیستم اصلی خودم هستش با vsphere client به esxi دسترسی پیدا می کنم و ثانیه ای نمی گذرد هنگام کار کردن با خطاهای بالا مواجه می شوم

پاسخ در 1395/06/22 توسط
1

دوست عزيز بهترين گزينه ورژن ١٢ از workstation و ورژن ٦ از esxi هست

پاسخ در 1395/06/22 توسط

پاسخ شما