0
مجازی سازی دسک تاپ
سلام و خسته نباشید به همگی
خواستم بدونم برنامه برای مجازی سازی دسکتاب در حد آماتور چی هست دم دستی؟ بجز Horizon و ...
فرض که مثلا میخوام فقط یه مدیا پلیر رو مجازی کنم ، کاربر بتونه آیکونش رو بندازه رو دسکتاب از سرور استفاده کنه
4 پاسخ
1
سلام
منظورتونو خوب متوجه نشدم
فکر کنم نرم افزار tsplus کارتونو راه می ندازه
0
چی؟
0
همین بود منظورم مرسی
بازم برنامه میشناسید؟
0
شاید remote app