0
موبایل nokia6
سلام میخواستم راجب nokia6 اطلاعاتی کسب کنم. میدونید کی میاد داخل ایران؟
اصلا مگه نوکیا به مایکروسافت فروخته نشده؟
یکی از دوستان میگه داخل چین nokia6 خرید و فروش میشه. انگار میخواد به ایران واردات کنه. پیشنهاد سرمایه گذاری داده. نظرتون برا سرمایه گذاری در این موضوع چیه؟
گوشی هست که بازار رو دست بگیره؟
1 پاسخ
0
سلام
آخرین خبری که من دارم اینه که مدیران سابق nokia دوباره این برند رو اجاره کردن از ماکروسافت و قصد تولید مجدد دارن
فقط من از کپی کاری برادران چینی بسیار خوفناکم بشدت تحقیق کنید و بعد از اطمینان کامل هزینه کنید