تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

موبایل nokia6

سلام میخواستم راجب nokia6 اطلاعاتی کسب کنم. میدونید کی میاد داخل ایران؟

اصلا مگه نوکیا به مایکروسافت فروخته نشده؟

یکی از دوستان میگه داخل چین nokia6 خرید و فروش میشه. انگار میخواد به ایران واردات کنه. پیشنهاد سرمایه گذاری داده. نظرتون برا سرمایه گذاری در این موضوع چیه؟

گوشی هست که بازار رو دست بگیره؟

پرسیده شده در 1395/11/07 توسط

1 پاسخ

0

سلام

آخرین خبری که من دارم اینه که مدیران سابق nokia دوباره این برند رو اجاره کردن از ماکروسافت و قصد تولید مجدد دارن

فقط من از کپی کاری برادران چینی بسیار خوفناکم بشدت تحقیق کنید و بعد از اطمینان کامل هزینه کنید

پاسخ در 1395/11/07 توسط

پاسخ شما