0
کندی سرعت در ارتباط با کونسول Esxi6
با اهدای سلام
یک سرور HP که ESXi6 روش نصب شده، با توجه به اینکه پورت های سرور گیگ می باشد. سرعت انتقال اطلاعات بین VM ها بسیار کند و زیر 10MB هست حتی به صورت وصل شدن مستقیم با کابل به سرور علت چیست؟
3 پاسخ
0
وضعیت کارت ها روی وی ام به صورت Auto -Negotioate ؟
0
داخل خود VM ها هم که ویندوز سرور ۲۰۱۶ نصب شده با ۴ گیگ رم و CPU ۲*۴ در زمان کپی و انتقال به پارتیشن های داخل همان VM و ویندوز این انتقال بسیار کند انجام میشه هارد ها به صورت RAID 5 کانفیگ شده و روی تین پروویژن هم هست تسک منیج سرور ها رو هم که بررسی کردم رم ۳۲% و CPU هم زیر ۱۰% درگیر هست هاردهای سرور هم از نوع LFF هست!!!
0
بله Auto -Negotiate هست البته تغییر هم داده شد و روی 1000 Full Duplex هم قرار گرفت اما باز هم با کندی ارسال مواجه بودم.