مشکل در لاگین در Esxi
باسلام من میخوام روی سرور esxi خودم لاگین کنم
با ارور مواجه میشم
ممنون میشم راهنمایی کنید
7 پاسخ
سلام
یک حالت وجود داره که سرویس مورد نظر برای اتصال Vsphere client به سرور Esx یا ران نشده یا موقع ران با مشکلی مواجه شده.
یک حالت دیگه هم ممکنه پیش بیاد گاها که کانقلیکت آی پی هستش،اگر به هر دلیلی این آی پی به سرور ای اس ایکس نرسه و به یه دیواس دیگه برسه و از طرفی اون دیواس این سرویس رو نداشته باشه (که باز میشه حالت اول) باز هم این اررور رو میده.
در وحله اول سرویس رو لطفا چک کنید،یک Double check هم روی این آی پی داشته باشید که جای دیگه نباشه الان توی شبکه
یه troubleshoot
پینگ هست؟تلنت پورت 80 هست؟پورت 443 و 902 چطور؟اگه بود به صورتی وبی میتونید وصل بشید به esx?
مشکلم حل شد
باید سرویس MANAGMENT AGENT رو استارت میکردم
ران شده
ای پی کانفیلیت هم نداریم
الان چکار میتونیم انجام بدیم ؟
Ping هست بله
وب نمیتونم متصل بشم
تلنت اون پورت ها چطور؟