بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

مشکل در لاگین در Esxi

باسلام من میخوام روی سرور esxi خودم لاگین کنم

با ارور مواجه میشم

ممنون میشم راهنمایی کنید

باسلام من میخوام روی سرور esxi خودم لاگین کنم 
با ارور مواجه میشم
ممنون میشم راهنمایی کنید
||https://tosinso.com/files/get/7a3567e2-cc9f-4124-9b36-64577b7653b9||

پرسیده شده در 1396/04/24 توسط

7 پاسخ

0

سلام

یک حالت وجود داره که سرویس مورد نظر برای اتصال Vsphere client به سرور Esx یا ران نشده یا موقع ران با مشکلی مواجه شده.

یک حالت دیگه هم ممکنه پیش بیاد گاها که کانقلیکت آی پی هستش،اگر به هر دلیلی این آی پی به سرور ای اس ایکس نرسه و به یه دیواس دیگه برسه و از طرفی اون دیواس این سرویس رو نداشته باشه (که باز میشه حالت اول) باز هم این اررور رو میده.

در وحله اول سرویس رو لطفا چک کنید،یک Double check هم روی این آی پی داشته باشید که جای دیگه نباشه الان توی شبکه

پاسخ در 1396/04/24 توسط
1

یه troubleshoot

پینگ هست؟تلنت پورت 80 هست؟پورت 443 و 902 چطور؟اگه بود به صورتی وبی میتونید وصل بشید به esx?

پاسخ در 1396/04/24 توسط
0

مشکلم حل شد

باید سرویس MANAGMENT AGENT رو استارت میکردم

پاسخ در 1396/04/26 توسط
0

ران شده

ای پی کانفیلیت هم نداریم

الان چکار میتونیم انجام بدیم ؟

پاسخ در 1396/04/24 توسط

پاسخ شما