بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

اینترنت دار کردن سرور مجازی

دوستان سلام

برای اتصال به اینترنت در ESXI 5.5 مشکل دارم، ممنونم می شم راهنمایی کنید.

می خوام از طریق DHCP , و اتصال مستقیم کارت شبکه به مودم ،ارتباط داشته باشم.

پرسیده شده در 1396/05/22 توسط

1 پاسخ

2

در کنسول DCUI یا همون کنسول مستقیم غیر گرافیکی ESXi می تونید تنظیمات رو روی DHCP بزارید تا اینترنت داشته باشه ..

پاسخ در 1396/05/22 توسط

پاسخ شما