0
اینترنت دار کردن سرور مجازی
دوستان سلام
برای اتصال به اینترنت در ESXI 5.5 مشکل دارم، ممنونم می شم راهنمایی کنید.
می خوام از طریق DHCP , و اتصال مستقیم کارت شبکه به مودم ،ارتباط داشته باشم.
1 پاسخ
2
در کنسول DCUI یا همون کنسول مستقیم غیر گرافیکی ESXi می تونید تنظیمات رو روی DHCP بزارید تا اینترنت داشته باشه ..