تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

مشکل شبکه کردن VM ها در Hyper-V

سلام خدمت همه....

من با نرم افزار hyper-v برای تمرین کردن مباحث mcsa استفاده میکنم

اما از وقتی که خواستم روی لپ تاپ کار کنم به یمشکل خوردم..

ip static ماشین مجازی ها ping نمیشد حتی ip static خودش هم pingنمیشد...

بعد فهمیدم که باید کابل شبکه (rj45)به مدمی یا کامپیوتری وصل باشه تا lan فعال بشه

حالا می خوام بدونم میشه بدون داشتن کابل. ارتباط رو برقرار کرد وبه صورت مجازی کار کرد....

پرسیده شده در 1393/01/14 توسط

1 پاسخ

3

اگر قصد دارید فقط VM هاتون رو با هم شبکه کنید نیازی به استفاده از کابل ندارید و کافیه حالت کارت شبکه Hyper-V برای VM ها رو در حالت Private قرار بدید ، برای انجام اینکار می تونید به مطلب زیر مراجعه کنید و اگر ابهامی داشتید در ادامه ذکر کنید :

پاسخ شما