ایمیج گرفتن از نرم افزار نصب شده
سلام؛
دوستان من یک نرم افزار قبلا روی سیستمم نصب کردم و الان فایل SETUP رو ندارم.
نرم افزاری هست که بشه باهاش فقط از یک نرم افزار مشخص ایمیج گرفت و روی یک سیستم دیگه نصب کرد؟
7 پاسخ
سلام
دوست عزیز اگر برنامه ساده ای باشه و با کپی کردن کار کنه ، میتونید کپی کنید اما اگر نرم افزار ساده ای نباشه ، نمیتونید کاری کنید چون بعضی از نرم افزارها در جاهای خاصی فایل کپی میکنند یا در ریجستری تغییراتی ایجاد میکنند که فقط فایل SETUP اصلی میتونه این کار رو انجام بده و راه حل دیگه ای نداره
خب چرا فایل اصلیش رو از توی اینترنت دانلود نمیکنید
من یک سرچ سرسری زدم ، نرم افزارش که موجود بود
این نرم افزار کارش چیه؟
یک عکس ازش میگذارید؟
من از روی مرورگر سیستم ها بکاپ میگیرم برای favorite و پسوردا ....
تست کردین ببینید کار می کنه یا خیر ؟
این لینک شما برای دانلود برنامه
این لینک نرم افزار UNISTALLER هستش. متن رو بخونید متوجه میشید
سلام
برنامه ای که شما می خوای مثل share it باید کار کنه ، اما بدون سورس نرم افزار ؟
من برنامه های ساده رو راحت کپی می کنم روی فلش و تا حدی پرتابل میشه ، یا ریپیر می کنم و آدرس فلش رو برای نصب می زنم ، شما چه برنامه ای رو می خواین ؟
تو system 32، و رجیستری چیزی می ندازه یا خیر ؟
این نرم افزاری که من میخوام ایمیجش رو بگیرم یه جور پلاگین برای IE هست، یعنی فقط در محیط IE اجرا میشه.
اسمش هم DEXTUploadFL Multi-Downloader 2.5 هستش.
از دوستانی که جواب میدن خیلی خیلی ممنونم