تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا

سلام دوستان

من زبان c++ و c# را بلد هستم.می خواهم زبان شی گرایی جاوا را در کمترین فرصت یاد بگیرم . تمام کتاب ها هم یا 500 ،600 صفحه ای هستند و کلاسها که ماه ها طول می کشد .شما چه راهنمایی می کنید که بتوانم سریع یاد بگیرم؟ کلاس خاصی؟ کتاب خاصی؟ اصلا میشه؟

پرسیده شده در 1393/05/28 توسط

3 پاسخ

1

تا اونجایی که من اطلاع دارم جاوا نزدیک به c هستش و ساده

پاسخ در 1393/05/28 توسط
1

سلام خانم مهندس لینک زیر ممکنه جواب شما باشه.

ضمن اینکه باید بگم کسی که برنامه نویسی تو هر زبانی رو بلد باشه فقط با یاد گیری syntax زبان جدید و مختصری آشنایی با اون زبان میتونه سوئیچ کنه رو زبان جدید

برنامه نویسی جاوا

پاسخ در 1393/05/29 توسط
1

ببینید دوست عزیز اگر شما مباحث شی گرایی رو توی C# مسلط باشی می تونی شی گرایی توی جاوا رو راحت درک کنی اما برای این که بتونی به جاوا مسلط بشی و بتونی برنامه های حرفه ای جاوا بنویسی باید بتونی به فریم ورک ها و کتابخانه هایی مثل swing و فریم ورک هایی مثل spring مسلط بشی که همه ی اینها تمرین و آموزش زیادی می طلبه و باید حداقل چند کتاب جاوا و یا ویدئوی آموزشی ببینی.

پاسخ در 1393/05/28 توسط

پاسخ شما