یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا
سلام دوستان
من زبان c++ و c# را بلد هستم.می خواهم زبان شی گرایی جاوا را در کمترین فرصت یاد بگیرم . تمام کتاب ها هم یا 500 ،600 صفحه ای هستند و کلاسها که ماه ها طول می کشد .شما چه راهنمایی می کنید که بتوانم سریع یاد بگیرم؟ کلاس خاصی؟ کتاب خاصی؟ اصلا میشه؟
3 پاسخ
تا اونجایی که من اطلاع دارم جاوا نزدیک به c هستش و ساده
سلام خانم مهندس لینک زیر ممکنه جواب شما باشه.
ضمن اینکه باید بگم کسی که برنامه نویسی تو هر زبانی رو بلد باشه فقط با یاد گیری syntax زبان جدید و مختصری آشنایی با اون زبان میتونه سوئیچ کنه رو زبان جدید
ببینید دوست عزیز اگر شما مباحث شی گرایی رو توی C# مسلط باشی می تونی شی گرایی توی جاوا رو راحت درک کنی اما برای این که بتونی به جاوا مسلط بشی و بتونی برنامه های حرفه ای جاوا بنویسی باید بتونی به فریم ورک ها و کتابخانه هایی مثل swing و فریم ورک هایی مثل spring مسلط بشی که همه ی اینها تمرین و آموزش زیادی می طلبه و باید حداقل چند کتاب جاوا و یا ویدئوی آموزشی ببینی.