0
مشکل در کریو
سلام. روی سرور کریو دارم
فقط خواستم بدونم که میشه به جای دوتا کارت شبکه باسیم ، از یه کارت شبکه باسیم و یکی بیسیم هم استفاده کرد؟
اگه میشه چه جوری باید درایور کارت شبکه بیسیم رو نصب کرد؟
1 پاسخ
0
خب یک مقدار کارتون سخت میشه !
ببینید کریو الان دیگه به صورت مجازی بالا میاد ، بنابر این شما باید اول به فکر کارت شبکه بیسیمی باشید که هاست مجازی شما اون رو شناسایی کنه ، یا یک جوری درایور اون رو داخل هاست بفرستید.
اون وقت کریو یک کارت شبکه جدید می بینه و مشکل شما حل میشه !