0
تعریف چند ای پی
سلام
من یک سرور dhcp رو راه اندازی کردم و قصد دارم دوت ای پی را به عنوان default-router در dhcp سرور تعریف کنم چطور میتونم دو ای پی را به عنوان gateway ثبت کنم؟
سناریو شبکه ی من به این صورت است:(عکس ضمیمه شد)
http://s8.picofile.comfile8336226400/45454.png
دوستا نآیا این سناریو به این شکل مشکل داره ؟
چون استاد گفتم ممکنه مشکل داشته باشه باید اصلاح بشه
در صورتی که خواستین فایلش رو ضمیمه میکنم
2 پاسخ
0
سلام
بنظرم شکل صحیح کار میتونه اینگونه باشه که شما از پروتکل هایی مثل HSRP-VRRP-GLBP بهره ببرید.
1
نمیدونم سناریوتون چیه و هدف چیه ولی یک سیستم نباید ۲ تا Default Gateway داشته باشه
هر سیستمباید ۱دونه default gateway داشته باشه و Load balancing یا PBR رو روترها راه اندازی بشه