تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

تعریف چند ای پی

سلام

من یک سرور dhcp رو راه اندازی کردم و قصد دارم دوت ای پی را به عنوان default-router در dhcp سرور تعریف کنم چطور میتونم دو ای پی را به عنوان gateway ثبت کنم؟

سناریو شبکه ی من به این صورت است:(عکس ضمیمه شد)

http://s8.picofile.comfile8336226400/45454.png

دوستا نآیا این سناریو به این شکل مشکل داره ؟

چون استاد گفتم ممکنه مشکل داشته باشه باید اصلاح بشه

در صورتی که خواستین فایلش رو ضمیمه میکنم

پرسیده شده در 1397/06/12 توسط

2 پاسخ

0

سلام

بنظرم شکل صحیح کار میتونه اینگونه باشه که شما از پروتکل هایی مثل HSRP-VRRP-GLBP بهره ببرید.

پاسخ در 1397/06/13 توسط
1

نمیدونم سناریوتون چیه و هدف چیه ولی یک سیستم نباید ۲ تا Default Gateway داشته باشه

هر سیستم‌باید ۱دونه default gateway داشته باشه و Load balancing یا PBR رو‌ روترها راه اندازی بشه

پاسخ در 1397/06/12 توسط

پاسخ شما