راه اندازی bandwidth splitter بر روی TMG
سلام خدمت دوستان بزرگوار
سوال بنده در خصوص نرم افزار TMG و تنظیمات مربوط به Bandwidth splitter می باشد. پس از نصب و ایجاد رول های جدید، متاسفانه محدودیت های حجمی و پهنای باند کار نمی کند. و باید از طریق همان firewall policy اقدام کرد. آیا نیاز به تغییرات و تنظیمات دیگری غیر از چیزی که بر روی BWS انجام می شود، نیز هست؟
ممنونم می شوم که راهنمایی بفرمایید.
تشکر
2 پاسخ
ممنونم از شما جناب مهندس
حق با شماست، نیاز به لایسنس معتبر برای TMG هست. هر چند خیلی جاها نوشته بود که تا 10 کاربر رایگان هست، ولی انگار برای ISA بود.
باز هم ممنون
سلام
دوست عزیز باید مشخص بشه چه تنظیماتی انجام دادین ، ضمن اینکه باید رولهای این نرم افزار در بالاترین حالت قرار بگیره و یک نکته مهم اینکه اگر نرم افزار شما خریداری شده ، روی tmg کار میکنه و اگر کرک است ، کار نمکنه و باید بجای tmg از isa 2006 استفاده کنید