تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

Packet Loss@Interval

با سلام و خسته نباشید

من میخوام برای نودهایی که تو شبکه دارم درصد پکت لاست تعیین کنم که اگر از یه درصدی بالاتر رفت Alarm بده,

به نظرتون بهترین درصد تعیین پکت لاست چند باشه خوبه؟

به نظرتون Interval روی چه عددی باشه تا برای اون نود تیکت قطعی تو مانیتورینگ بیاره(یعنی interval روی چند دقیقه باشه تا اعلام بشه نود قطع شده؟)

پرسیده شده در 1397/12/12 توسط

1 پاسخ

0

سلام ، لینک زیر رو ببینید :

https://accedian.com/enterprises/blog/measuring-network-performance-latency-throughput-packet-loss/
پاسخ در 1397/12/12 توسط

پاسخ شما