بکاپ گیری از ورژن بالا و ریستور آن در ورژن پایین تر در اس کیو ال
باسلام
دوستان آیا راهی هست در اس کیو ال سرور مایکروسافت از دیتابیسی بکاپ بگیریم و در ورژن پایین تر رسیتور کنیم؟؟ (با فرض اینکه دیتابیس مورد نظر از قابلیت های جدید ورژن جدیدتر اس کیوال استفاده نکرده است)
یا اینکه فرض کنید یک بکاپ دیتابیس را در یک اس کیوال جدیدتر رسیستور کرده باشیم و بخواهیم بعد مدتی آن را به همان ورژن قدیم رسیتور کنیم (منتها با داده های جدید که درون آن ذخیره شده است) (فرض کنید Compatibility-level هم روی همان ورژن قدیمیش باشد)
آیا راهی هست ممنون میشم بفرمایید؟
با تشکر
2 پاسخ
از بکاپ که نمی تونید استفاده کنید ، باید دیتا رو export کنید ، view , SP و غیره هم با script بیارید.
سلام دوست عزیز .. سه تا راه حل کلی برای این کار وجود داره .. لینک زیر و ببین فکر کنم مشکلت حل بشه :
- Use the Generate Scripts Wizard in SQL Server Management Studio
- Use SQL Server Integration Services
- Create Custom Scripting and BCP
https://www.mssqltips.com/sqlservertip/2810/how-to-migrate-a-sql-server-database-to-a-lower-version/